search


0-9 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z
Custom Search

athena cage

"The Art Of A Woman" (2001)

All I Need Is Me lyrics - athena cage

Why do you think I have to depend on you?
Who do you think is playing who?
You must think that I do need you
So here's the question tell me

Why you think us ladies can't pay our dues?
Respect the game, it's not up to you
Baby, I don't need you, all I need is me

It's true, I'm digging on you
Let me explain myself to you
I don't need anything from you
I do for me, that's how I met you

You saw I had my own jewels
You thought you'd make yourself cool
But you knew I had before you
That's why I can live without you

I refuse to let you play me
'Cause I own this game
Ladies, are you feeling me?
'Cause I don't need nothing from you

Why do you think I have to depend on you?
Who do you think is playing who?
You must think that I do need you
So here's the question tell me

Why you think us ladies can't pay our dues?
Respect the game, it's not up to you
Baby, I don't need you, all I need is me

Why can't you let me be?
This ain't about you, baby
Why can't you see that I'm me?
I'm feeling you but it's up to me

If you can't get down with me
You played the game, you played one with me
I make the rules so they won't hurt me
And now you know I will protect me

I'm grown up, throw things my way
Don't need nothing from you
Tell me what you think of me
'Cause I don't need no type of game from you

Why do you think I have to depend on you?
Who do you think is playing who?
You must think that I do need you
So here's the question tell me

Why you think us ladies can't pay our dues?
Respect the game, it's not up to you
Baby, I don't need you, all I need is me

If you feeling it, come on and let me see your hands
All my girls, come on get up now
All my girls, come on get up now
All my girls, come on get up now
All my girls, come on get up now

If your feeling me and your digging me
All my girls, come on get up now
If your digging me and your feeling me
All my girls, come on get up now
All my girls, come on get up now

Why do you think I have to depend on you?
Who do you think is playing who?
You must think that I do need you
So here's the question tell me

Why you think us ladies can't pay our dues?
Respect the game, it's not up to you
Baby, I don't need you, all I need is me

Why do you think I have to depend on you?
Who do you think is playing who?
You must think that I do need you
So here's the question tell me

Why you think us ladies can't pay our dues?
Respect the game, it's not up to you
Baby, I don't need you, all I need is me

Hey Hey lyrics - athena cage

All the ladies in the club
Not ready to give the party up
Lift your hands up
Let me hear you say hey
Alittle louder Hey hey
Sing it louder hey
All the fellaz show some love
Come on then give it up
Lift your hands up
Let me hear you say hey
Alittle louder hey hey
Sing it louder hey

Oh no It's 3am
And the party is still jumpin'
And the club it is about to close down
DJ tellin' everyone to get out
But the girls and I ain't ready to go
The night is young and we ain't tryna go home
So we gotta find another spot
Cause you know the party ain't gon stop, no

Lets roll and not stop
It's on to the next block
The party is hot and won't stop till 6 o'clock
Everyone come on along
We're gonna have some fun oh yeah

All the ladies in the club
Not ready to give the party up
Lift your hands up
Let me hear you say hey
Alittle louder Hey hey
Sing it louder hey
All the fellaz show some love
Come on then give it up
Lift your hands up
Let me hear you say hey
Alittle louder hey hey
Sing it louder hey

Oh no it's time to go
Everyone's finished but don't wanna go home
We gotta find another place to be
Let's get somewhere cause it's still early
Everybody meet outside
Pump some music in your ride
Don't worry about the time
Cause we're gonna kick it tonight

Forget about the clock
Take everything we got
And make our own hot spot
Right in the parking lot
Play the hot songs
Get your drink on
Find a partner
And get your grove on

All the ladies in the club
Not ready to give the party up
Lift your hands up
Let me hear you say hey
Alittle louder Hey hey
Sing it louder hey
All the fellaz show some love
Come on then give it up
Lift your hands up
Let me hear you say hey
Alittle louder hey hey
Sing it louder hey

Had to leave the club
Tore the party up
Now it's up to us
To make our own fun
So stick around
We just might do it all night
Can't go home wih you
Hangin' with my crew
Doing what we do
So if your really down
Then gather round
And sing it out hey

Ladies
Fellaz
Get your hands up

[Repeat twice]
All the ladies in the club
All the fellaz show some love
All the ladies
All the ladies
All the fellaz
All the fellaz

All the ladies in the club
Not ready to give the party up
Lift your hands up
Let me hear you say hey
Alittle louder Hey hey
Sing it louder hey
All the fellaz show some love
Come on then give it up
Lift your hands up
Let me hear you say hey
Alittle louder hey hey
Sing it louder hey

The party ain't gon stop
Cause we know how to keep it hot
Fellaz show some love
Ladies lift your hands up
I like it with your crew
Turn this party out with you
Ladies, Fellaz get together
Let me hear you say hey hey

All the ladies in the club
Not ready to give the party up
Lift your hands up
Let me hear you say hey
Alittle louder Hey hey
Sing it louder hey
All the fellaz show some love
Come on then give it up
Lift your hands up
Let me hear you say hey
Alittle louder hey hey
Sing it louder hey

Until You Come Back lyrics - Athena cage

Last night I cried and cried, myself to sleep
I aint been to work one day this week, oh no
You probably think I'm kinda crazy
But I'm just crazy about you baby
And I know it's time to get over you

[Chorus:]
I don't really wanna see nobody
I just wanna stay right here
Unplug the phone sit here and wait for you
For you to come back to me
Won't somebody tell me please
When will I get through this pain
Things the same won't be the same
Until you come back to me

What would my friends think
If they saw me like this
They think I'm always the one
So in control
But you got me
Chasing a dream that could never be
And I know, I gotta get over you

[Chorus]

Don't make me leave it behind
What we had boy
Cause darling you'll never find
A love that's truer than mine
Maybe one day you'll see that my love was true
Please tell me why, why did you leave

[Chorus]

Let Me Know lyrics - Athena cage

Let me know when I'll be gone
If it can't just be me leave me alone
I'll be fine all by myself
It won't be hard to find someone else boy

Different day, but same story
Told me that you'll be here by noon
So we can spend some time together
Waiting to see your face
Pull up, hours gone by where are you
Don't let your friends get you caught up

[1:]
Probably getting in trouble with the boys
Probably flirting with a shorty at the mall
Probably macking at every girl you see
Tell me what's up cause this aint me
Probably cruising down the boulevard
Trying to show off your pretty car
With the rims spinning shining bright
Get it together this aint right

[2:]
Let me know when I'll be gone
If it can't just be me leave me alone
I'll be fine all by myself
It won't be hard to find someone else
So let me know when I'll be gone
If it can't just be me leave me alone
I'll be fine all by myself
It won't be hard to find someone else boy

If you don't wanna be with me
No need to lie boy just tell the truth
If you got somewhere else to be
I know you seen my number on your pager
Don't ignore it, that's how you do
And you gon end up alone

[Repeat 1]

[Repeat 2]

If you don't wanna do me right
Just leave me alone
If you don't wanna show me love
Just let me be
I won't let you play with my heart
That's for sure
So be careful, betta be careful boy

[Repeat 2 till fade]

In The Mood lyrics - Athena cage

So much joy that you bring
You make my body wanna sing
When you do that thing you do
I'm right here where I wanna be
The weekends here and we got time
To slow it down and make it just right
Long bubble baths will do us fine
Scented candles and red wine
Come on over

[1:]
Come tonight
Lay me down
Turn me out
I'm in the mood
See you tonight
After work
Turn me out
Cause I'm in the mood

Unplug the telephone
So we can be left alone
When you put your hands on me
You don't know what you do to me
So many things I wanna do
Let me take it out on you
Hope you feel what I'm feeling
I've been wanting you all week

[Repeat 1]

Come tonight

Come tonight
Don't tease me
Don't tease me
Come tonight
Come please me
Come please me
Come tonight
I wanna kiss you
All over
Come tonight
Can't wait to see you
My baby, my baby

[Repeat 1 (fade)]

Respect lyrics - Athena cage

We were like two birds flying so high as the clouds
We were so silly in love
But things changed you became possessive
You're not the man I used to know
Why did you change on me

[1:]
Think about your mama
Before you take me low
Treat me with respect
That should be the way it goes
I know you're not my daddy
I refuse to be controlled
Treat me with respect
That should be the way it goes

Think before you disrespect me
Think before you play your silly games
Think before you scream at me
Think before you call me out my name
You better think about every little thing
That you do to me
Cause a stone'll happen to you

[Repeat 1]

Think before you cheat on me
Think before you take her home tonight
Think before you say your sorry
Think before it?s too late, stop wasting time
Better think about every little thing
That you do to me
Cause a stone'll happen to you

[Repeat 1 (x2)]

boy I won't be with you if you won't respect me
will never happen so you better think
if you treat me right I'm gon make you happy
so you better think

[Repeat 1]

Take It Out On Me lyrics - Athena cage

sittin here just lookin outside at the rain fallin down
it aint the same around here ever since the day that you walked out
i tried to keep my composure so that i dont come undone
missing you so much right now cause i treated you wrong
did you know, i pray that you'll come to me
every night, before i lay down to sleep

baby, if i cant be with you my sweet babe
then i think im gonna take it out on me
if i cant feel the warmness that you bring
my hearts gonna take it out on me

whats the point in moving on if i cant let you go
memories wont leave me alone cause your all i know
my heart is reaching but somehow i cant touch you
hope its not too late and your in love with someone new
did you know i pray that you'll come to me
every night, before i lay down to sleep

baby, if i cant be with you my sweet babe
then i think im gonna take it out on me
if i cant feel the warmness you bring
my hearts gonna take it out on me
[repeat]

You lyrics - athena cage

It's time to be honest with myself
i've fooled around too long
now all I think about is you
and what we used to have

i'm scared to live without your love
coz you were really all i had
now my only love has gone away
and it hurts so bad

The only thing that's missing in my life, is you.
The only thing I need in my life, is you.
is you, is you
is you, baby.

It's time to be honest with you babe
you made me a better woman
you cared for me so much
so much you scared me boy

Now I feel you in the air I breath
even though you're not in front of me
you were like a summer breeze
and it's killing me

The only thing that's missing in my life, is you.
The only thing I need in my life, is you.

The only thing that's missing in my life, is you.
The only thing I need in my life, is you.

is you babe
You're the only man

I'm tired of crying, come back in my life
think about it, it's been awhile
I've never meant to hurt you baby
you're the only man I need.....

The only thing that's missing in my life, is you.
The only thing I need in my life, is you.

The only thing that's missing in my life, is you.
The only thing I need in my life, is you.

is you
the only man is you
the only man is you

The only thing that's missing in my life, is you.
The only thing I need in my life, is you.

the only man is you..

All Or Nothing lyrics - Athena cage

It's the chance of life, get ready, set, fly high.
Above the fear of your mind, go for it.
It's hit or miss, too late for you to quit.
You gotta show 'em how bad you really want this, so...

Live your dreams, it's not as hard as it may seem.
You gotta work to get the green, on your hopes you must lean
From your fears, you have to wean yourself.
It's all or nothing, give your everything...

Are what you believe, you got to bring the dreams.
Set the pace, competitions take the lead.
This is it, all eyes on you.
So stay on point and prove,
that you deserve whats long overdue.

Live your dreams, it's not as hard as it may seem.
You gotta work to get the green, on your hopes you must lean
From your fears, you have to wean yourself.
It's all or nothing, give your everything...

My heart is still recovering,
From the heartbreak of another kind,
I'm still drying my tears.
Getting over my own fears in my life.
So I wanna make sure this time that I'm strong enough,
To give it my all...

Live your dreams, it's not as hard as it may seem.
You gotta work to get the green, on your hopes you must lean
From your fears, you have to wean yourself.
It's all or nothing, give your everything...

Live your dreams, it's not as hard as it may seem.
You gotta work to get the green, on your hopes you must lean
From your fears, you have to wean yourself.
It's all or nothing, give your everything...

Live your dreams, it's not as hard as it may seem.
You gotta work to get the green, on your hopes you must lean
From your fears, you have to wean yourself.
It's all or nothing, give your everything...

So you gotta live your dreams,
So don't you be afraid.
Just set the pace, and take the lead,
It's your time to shine.
Please believe

other songs:

Nobody lyrics - Athena cage (feat. Keith Sweat)

[Keith]
I want to tease you
I want to please you
I want to show you baby
That I need you

I want your body
'Till the very last drop
I want you to holler
When you want me to stop

And who can love you like me (nobody)
Who can sex you like me (nobody)
Who can treat you like me now, baby (nobody)
Nobody, baby (nobody)
And who can do it like me (nobody)
And who can give you what you need (nobody)
Who can do you all night long (nobody)
Nobody, baby (nobody)

[Athena]
I want the night
For me and you
So come here baby
And let me do it to you

Don't be afraid
'Cuz I won't bite
I promise to give it to you
Just the way you like

And who can love you like me (nobody)
Who can sex you like me (nobody)
Who can lay your body down (nobody)
Nobody, baby (nobody)
And who can treat you like me (nobody)
Who can give you what you need (nobody)
And who can do you all night long (nobody)
Nobody, baby (nobody)
And the band keeps playing on

[Both]
On, on, on, and on, on
On, on, on, and on, on
On, on, on, and on, on
Nobody, baby
On, on, on, and on, on
On, on, on, and on, on
On, on, on, and on, on
Nobody baby

I want you right now for my lover
Oh yes I do
Place no one above you
Oh yes I do
If you need love
I'll be right
I'll be right there, baby
Oh yes I will
Oh yes I will baby
Oh yes I will baby

And who will love you like me (nobody)
Who can sex your body like me baby (nobody)
Who can do it like me, baby (nobody)
No, no, no (nobody)
Who can lay you down just like me (nobody)
Who can kiss you all over your body, baby (nobody)
[Ad lib till fade]